Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Bondolino, το πιο άνετο Mei tai!

Μια αρχική περιγραφή

   
Θα σας πω τη εμπειρία μου από το Bondolino, που το θεωρώ το καλύτερο μει ται , ένα μάρσιπο επένδυση, που θα το φοράτε το ίδιο άνετα με ένα νεογέννητο όσο και με ένα παιδί 2 χρονών.

Είχα βολευτεί τόσο το Hop tye μου , που δε καιγόμουν ιδιαίτερα να το δοκιμάσω..κυρίως γιατί τα χρώματα τότε ήταν πιο περιορισμένα, και όχι τόσο "κοριτσίστικα".  Επειδή όμως ο άντρας μου δε φόραγε με τίποτα εκτός σπιτιού το ροζ hop tye, πήρα ένα δίχρωμο τυρκουάζ - λαχανί bondolino, από οργανικό βαμβάκι (δυστυχώς δε βγαίνει πια).  Όταν το πήρα , η Αριάδνη μου ήταν σχεδόν ενός έτους, 11 κιλά. Φόρεσα τη κόρη μου στο Bondolino πολύ πολύ καιρό, μέχρι τα μέσα της δεύτερης εγκυμοσύνης μου.  

  Είναι λίγο πιο ογκώδες από το hop tye, κυρίως λόγω των ενισχύσεων στις μακριές ράντες του ώμου.  Όταν όμως το φόρεσα, η άνεσή του ήταν πραγματικά ανυπέρβλητη! Θεωρώ ότι οφείλεται κυρίως στη φαρδιά ενισχυμένη ζώνη της μέσης, η οποία κλείνει με velcro, οπότε δε χρειάζεται να δένεις ράντες..επίσης δε χρειάζεται να παρέχεις στήριξη με τις ράντες του ώμου δένοντάς τες κάτω από το ποπό του μωρού, για να είναι πιο άνετο το μει ται! Η ζώνη μέσης κάνει αυτή τη δουλειά!

  Δε φανταζόμουν πόσο πολύ θα με βόλευε με ένα νεογέννητο..Είχα ετοιμάσει τα ring sling μου για το μωρό, καθώς για μικρά μωρά είναι πολύ άνετα και εύκολα στο θηλασμό. Τα χρησιμοποίησα πολύ και αυτά, αλλά επειδή ο μικρούλης μου από ημερών ακόμα, τέντωνε συνέχεια το κεφάλι προς τα πίσω, επιστράτευσα το bondolino. Έβαζα το κάλυμμα κεφαλιού με τα velcro στο σωστό ύψος πίσω από το σβέρκο του και στήριζε τέλεια το κεφαλάκι του!

  Δείτε στη παρακάτω φωτογραφία τα χαρακτηριστικά του :





     Θα σας πω περισσότερες λεπτομέρειες σε επόμενη ανάρτηση!



Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Blog design by Rainy Day